System alarmowy stał się standardowym elementem wyposażenia każdego domu czy biura. Jednak samo jego posiadanie nie odstrasza potencjalnego włamywacza.
Często popełniane błędy takie jak: złe rozmieszczenie urządzeń, błędy w programowaniu czy brak stałych przeglądów systemu spowodowały, że złodzieje przestali obawiać się alarmów.
W SKŁAD SYSTEMÓW ALARMOWYCH WCHODZĄ:
centrala alarmowa – „serce” całego systemu, wyposażona w układ sterujący całym systemem, zasilacz i akumulator.
klawiatura alarmowa – inaczej zwana manipulatorem kodowym, za pośrednictwem tego urządzenia użytkownik komunikuje się z centralą różnego typu czujniki i detektory.
sygnalizatory – urządzenia akustyczne lub akustyczno-optyczne sygnalizujące zadziałanie systemów alarmowego – alarm, sabotaż itp.
dialer telefoniczny – urządzenie przekazujące informacje na temat systemu – alarm, załączenie/wyłączenie czuwania – za pomocą sieci telefonii stacjonarnej.
moduł GSM – urządzenie przekazujące informacje na temat systemu – alarm, załączenie/wyłączenie czuwania – za pomocą sieci komórkowej GSM.
radio powiadomienie – urządzenie przekazujące informacje na temat systemu – alarm, załączenie/wyłączenie czuwania – na odległość do kilkunastu kilometrów, za pomocą fal radiowych.
radiolinia – nadajnik z pilotami umożliwiającymi załączenie/wyłączenie czuwania, wyzwolenie opóźnienia na wejście do obiektu, wyzwolenia alarmu napadowego.
OFEROWANE USŁUGI:
1. Przygotowanie projektu systemu alarmowego
Dokładny schemat, w którym miejscu będą znajdować się czujki, centrala alarmowa oraz pozostałe elementy systemu. Przedstawione zostanie również, w jaki
sposób ułożone zostanie okablowanie służące do podłączenia systemu. Następnie zostaną przedstawione koszty wykonania danej instalacji.
2. Rozłożenie okablowania do systemu alarmowego i inne (elektryczne, do Internetu, telefonów, telewizji itp.).
3. Dostawa i montaż urządzeń (tylko sprawdzone systemy np. SATEL).
Zakup, montaż oraz konfiguracja urządzeń zgodnie z założeniami w projekcie systemu alarmowego.
4. Szkolenie dotyczące obsługi systemu dla użytkowników.
Szkolenie wraz z przekazaniem instrukcji dotyczących wybranych zagadnień z zamontowanego systemu.
5. Serwisowanie systemu.
Sprawdzenie poprawności działania systemu oraz jego ewentualna naprawa.